0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelmandje.

Product was successfully added to your shopping cart.

Betaalmogelijkheden

Betalen bij Tuinlampenwinkel.nl kan eenvoudig en 100% veilig via de volgende methoden:

iDEAL

Betalen via iDEAL kan als u gebruik maakt van internetbankieren via ING, ABN AMRO, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regiobank, ASN Bank, Friesland Bank, Deutsche Bank, Triodos of Van Lanschot Bankiers. Betalen via iDEAL gaat op dezelfde manier als internetbankieren. U hebt uw bankpas en identificatiemethode nodig. iDEAL betalingen worden uitgevoerd door MultiSafepay.

De voordelen:
- U betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
- U betaalt via de veilige software van internetbankieren.
- Wij versturen uw bestelling direct, mits op voorraad (de voorraad staat bij het artikel vermeld).
- Betaling via iDEAL is gratis!

Bankoverschrijving

Vooraf overmaken

U vindt het fijn om eerst de bestelling te plaatsen en dan pas de bestelling te betalen? Dat kan! Kies bij betalen dan voor ‘Overboeking’. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een e-mail met de betaalgegevens. Hiermee kan u het aankoopbedrag overmaken. De bestelling wordt in behandeling genomen zodra wij de betaling hebben ontvangen.

Let op: het duurt ongeveer 1 tot 3 werkdagen totdat de betaling bij ons binnen is. De bestelling nemen wij verder in behandeling op de dag dat de betaling is verwerkt (de gemiddelde levertijd staat bij het artikel vermeld).

Achteraf betalen

Voor Nederlandse particuliere klanten is het mogelijk om achteraf te betalen. Bij het bestellen kiest u voor 'Betaal na ontvangst'. U dient uw geboortedatum en rekeningnummer in te vullen. Na een kredietcheck van enkele seconden wordt al dan niet uw bestelling geaccepteerd. Het maximale bestelbedrag is € 250,00. Voor achteraf betalen hanteren wij een toeslag van € 2,95.

  MasterCard
  Visa
  Giropay
  Bancontact / Mister Cash
  SOFORT Banking

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  1. Retour per e-mail aanmelden
    • Meld uw retour per e-mail aan via retour@tuinlampenwinkel.nl, onder vermelding van uw ordernummer en het artikelnummer dat u wenst te retourneren
    • Indien u het artikel wilt ruilen, geef dan tevens aan welke artikel u wenst te ontvangen
    • U ontvangt per e-mail een retournummer (RMA) en retouretiket voor optimale verwerking.
  2. Verpakking
    • Plaats het artikel in de originele verpakking.
    • LET OP: Het retour te sturen artikel moet in originele staat zijn, in de originele verpakking en complete originele binnenverpakking, inclusief de beschermende verpakkingsmaterialen. De originele verpakking van het product mag niet zijn beschreven of beplakt.
  3. Verzending
    • De retour dient, voldoende gefrankeerd, binnen 14 dagen na aanmelding aan ons geretourneerd te worden
    • Retourkosten komen voor uw rekening, ook wanneer het retour uit meerdere pakketten bestaat. Door gebruik te maken van ons retouretiket ontvangt u € 1,- korting op de verzending. De kosten voor het retourneren van het pakket bedragen € 5,95 in plaats van € 6,95. Deze worden op het terug te betalen bedrag in rekening gebracht.
    • Bevestig het retouretiket op de retourzending en geef het pakket af bij een PostNL locatie.
  4. Verrekening
    • De retour wordt binnen 14 dagen na ontvangst verwerkt en verrekend/terugbetaald.

 

LET OP: Zonder RMA nummer wordt uw retour niet in behandeling genomen!

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Ontvangt u een artikel welke kapot of defect is bij levering? Zie hiervoor de Garantievoorwaarden.